четверг, 6 октября 2016 г.

Бліц-опитування "За що ти любиш Україну?"

В рамках  програми з національно-патріотичного виховання «Мій дім – моя країна» та до 25 річниці Незалежності України нашою бібліотекою було проведено бліц-опитування "За що ти любиш Україну?"Було опитано 25 респондентів. 
Читайте найцікавіші відповіді:
Без підпису: 
За червону калину,
За широкі поля,
Моя рідна країна!
Нездоланна моя!

Діана, 12 років: "Я люблю Україну за те, що вона моя Батьківщина, за те, що вона єдина в усьому світі. І я можу пишатися своєю Україною!".

Ганна, 10 років: "За те, що тут народилися мої батьки, за добрих і чуйних людей України".

Михайло Д., 7 років: "Украина - самая лучшая страна в мире, потому что я в ней родился, она очень красивая, в ней живут мои друзья."

Максим, 13 років: "Я люблю эту страну за то, что у нас всегда стойкие люди, отзывчивый народ. Это моя родина и я ее люблю."

Любов, 34 роки: "За широкі степи, довгі річки, природню красу. За душі людей, які народилися в цій країні, за патріотизм в серцях."

Лідія, 11 років: "За те, що в неї є прекрасні люди. Також, за те, що вона наша єдина держава, найкраща з всіх".

Марія, 11  років: " Я люблю свою Україну, бо я тут народилася, тут живуть мої батьки, дідусь і бабуся, тут у мене є багато друзів".

Людмила, 29 років: "Украину я люблю за то, что она моя родина, за то что я родилась на этой земле, за то что я гражданин именно этой сильной державы."

Влад Н., 10 років: "Я люблю Україну за те, що вона велика та незалежна".

Віктор 17 років: "За те, що вона вільна та незалежна. За те, що тут живуть люди, які борються за  свободу та незалежність".

Даша, 11 років: "Україну можна любити за її красу, поля, за талановитих людей, за пісню, і ще багато речей.  Але я люблю Україну за те, що я тут народилася, тут усі дорогі мені люди. Бо це моя Батьківщина."

Комментариев нет:

Отправить комментарий