воскресенье, 17 апреля 2016 г.

100 порад для здоров’я

Людина приходить в цей світ, щоб залишити добрий слід по собі. Тільки зі світлими думками і чистими помислами, фізично здорова, вона може втілювати в життя свої мрії. З метою популяризації здорового способу життя пропонуємо вам познайомитися з книжковою виставкою «100 порад  для здоров'я». Видання з цієї виставки  стануть у пригоді тим, кому цікаво жити кожного дня і кожної хвилини. Вони  допоможуть зрозуміти, що здоров'я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення до свого здоров'я. 
Будьмо здорові, читаймо!

Виставка експонується на дорослому відділі абонемента.
Виставку підготувала: зав. сектором - Протасова К.Я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий