воскресенье, 21 февраля 2016 г.

Чарівні звуки, рідне слово


18 лютого в нашій бібліотеці відбулося свято рідної мови «Чарівні звуки, рідне слово».
Метою  заходу було виховувати у читачів почуття гордості до історії українського народу, глибоку повагу до української мови, пісні, минувшини та сьогодення рідної України. Вчити їх застосувати здобуті знання на практиці, розвивати інтерес до вивчення рідної мови та краси українського слова. Свято  було присвячене Міжнародному дню рідної мови, воно проводилось в рамках бібліотечної програми  з національно-патріотичного виховання «Мій дім – моя країна». На святі були присутні  учні 6 «А» класу ЗОШ №16 разом зі своїм класним керівником Азаровою О.А. 


Під час заходу читачі дізналися, коли вперше почали відзначати Міжнародний день рідної мови в світі та  в Україні, про її багатство і красу, витонченість і мелодійність, яка визнана світом. 

Чепрасова Дар’я заспівала для присутніх чарівну українську пісню та читала вірш.
Бондаренко Надія та Чебенієва Аліна читали улюблені вірші  українських письменників.
  Також, на заході виступила Даниленко Людмила Вікторівна – мовознавець, кандидат філологічних наук  зі словом про українську мову.  
До присутніх звернулася  «Мова» - в образі дівчини, яка промовила  такі слова: «Я ваша рідна українська мова, я зіткана із вашого тепла і любові …. Я ваша рідна мова! Іду до Вас!».
Також, читачі взяли участь у «Мовознавчому марафоні», в якому продемонстрували свої знання  української мови, проявили  майстерність, нестандартне мислення та творчість. В кінці свята діти дізнались як зібрати «Мовознавчий кошик», який буде підтримувати їх у вивченні української мови. До кошика ввійшли: словники, довідник з української мови, книги з історії України, видання української літератури, українські газети, щотижневик «Країна», диск з українськими піснями, прапор України  та інше.
Захід підготували та провели: зав. сектором - Протасова К.Я., 
зав. бібліотекою - Божко О.С., бібліотекар - Платон Л.Г.

Комментариев нет:

Отправить комментарий